Varza dulce cu paste


- am folosit 300 gr de paste pt ca nu am vrut sa fie prea multa mancare
- ulei de floarea soarelui
- ulei de masline
- sare
- piper
- o rosie
- jumatea unei verze medii

Mod de preparare: 

Varza se curata de frunzele exterioare, se taie in 4, se indeparteaza cotorul, restul se da pe razatoarea cu gauri mari. Se sareaza, se amesteca bine cu mana si se lasa deoparte timp de 15 minute.

Intr-o tigaie teflonata se incing 5 linguri ulei, se pune varza si se caleste amestecand, aproximativ 30-40 minute, pana cand se inmoaie si primeste o usoara culoare maronie. Cand varza este gata se presara cu piper si se tine la cald.

Pastele se fierb in apa sarata din abundenta conform indicatiilor de pe ambalaj. Apoi se scurg, se amesteca cu putin ulei si cu varza calita.

Intr-o tava am picurat cativa stropi de ulei de masline, am adaugat un rand de varza, altul de paste si celalat iar de varza, am ornat cu felii de rosii si am lasat pt ceva timp la cuptor.

Pofta Buna!

Comentarii