Spanac cu ciuperci (Reteta Greceasca)

 Ingrediente: 
  • 1 kg spanac
  • 4 linguri ulei de măslineu
  • 1 praz
  • 1 ceapa mare
  • 15 ciupercuțe Champignon
  • Câteva fire de pătrunjel
  • Sare, piper după gust
  • 2 căței de usturoi
  • 100 ml vin alb
  • Cașcaval sau brânză de oaie


  1. Dupa ce am spalat spanacul si taiat coditele, l-am adaugat intr-o oala alaturi de ulei, patrunjel si le-am lasat sa se inabuse. 
  2. Dupa ce a scazut un pic, am adaugat ciupercutele curatate si taiate in cubulete, prazul si ceapa la fel si ele, sare, usturoiul și piperul. 
  3. Am amestecat si am lasat cu capac cateva minute, amestecand din când in când. 
  4. Între timp am adaugat si un pahar de 100 ml vin alb.
5. Dupa ce s-a scazut din sos, am lasat un pic sa se raceasca. 
6.A se servește cu bucățele de cascaval ori brânză. Combinația este excelenta.


Pofta Buna!

Comentarii