Salata de sfecla rosie cu iaurt grecesc si usturoi


Mereu am mancat-o prin sandvish-uri adaugate de la fast-food-uri sau taverne ori pe la prieteni, desi niciodata nu am avut curiozitatea de a o prepara acasa, cu exceptia zilei de azi cand mi s-a facut o pofta nebuna dupa sfecla, asa ca:

Ai nevoie de o sfecla, e la alegerea ta daca iei mai mare, desi si cantitatea de iaurt creste cu cateva grame. 

Am preferat sa iau una nici mica dar nici prea mare. 

Ai nevoie de un catel de usturoi, sare si otet dupa gust, ulei de masline si iaurt foarte gras.

Intr-un bol am pus 500 grame de iaurt grecesc de 10% grasime, 2 linguri de ulei de masline, un catel de usturoi razuit, o lingurita rasa de sare si otet cativa stropi (desi adaugati dupa cum va place) , se amesteca toate. Dupa ce sfecla a fost fiarta bine in apa, o decojiti de coaja, o taiati cum doriti in bucatele mai mici sau mai mari si amestecati cu iaurtul pana se omogenizeaza totul. Se poate pune si la blender, desi atunci salata devine ca o crema! Se poate servi impreuna cu fripuri ori intinsa pe paine!



Pofta Buna!

Comentarii