Ciorba de legume

O ciorbita care se face rapid si tocmai buna in zilele de post. :)

Ai nevoie de:
  • 3 rosioare medii 
  • un morcov sanatos 
  • un dovlecel
  • o telina medie
  • 3 cartofi potriviti
  • 1 ceapa mare
  • 2 ardei capia sau ardei grasi 
  • 3 linguri de ulei de masline
  • 3 litrii de apa 
  • 2 cuburi de Knorr de legume
  • 3 linguri de bors pudra Maggie 
  • o lingurita rasa de tarhon uscat
  • cateva fire de frunze de telina 
  • 1 lingura de ridiche alba rasa (optional) -
  • 2 linguri sos de rosii preparat in casa facuta de tatal meu (preparat pentru iarna) 
Rosiile le-am pus la fiert pentru a le putea decoji. Am adaugat intr-o cratita cei 3 litri de apa, morcovii, cartofii, telina, ardeii capia pe care i-am curatat, spalat si tocat in bucatele micute , intre timp cand primele legume (cele tari) s-au fiert se adauga si dovlecelul, ceapa, rosiile decojite si taiate toate in bucatele mici, ridichea rasa si le-am lasat sa fiarba bine. Am adaugat cele 2 cuburi de Knorr, uleiul, borsul, sosul de rosii si am mai lasat pentru 10-15 minute. La final am pus tarhonul si frunzele de telina pe care le-am tocat marunt. Am mai lasat pe plita incisa cam 5 minute sa prinda aroma ciorba (aragazul meu fiind electric).


Pofta Buna!


Durata prepararii a fost de 30-35 minute.

Comentarii