Mix de legume cu fasii de carne de pui


Aveam de ceva vreme o punga cu mix de legume , nu eram hotarata in privinta mancarii ceea ce va iesi si asa ca azi dupa modelul retetei mazare cu pui, am pus acest amestec si a iesit taman (foarte) bun.

Am folosit:

  • mix de legume ce continea: varza de Bruxelles, pastai de fasole verde, mazare, cartofi si morcovi
  • 2 cepe potrivite
  • fasii de carne de pui (de la piept sau de copane)
  • sare, piper dupa gust
  • marar
  • smantana (optional)
  • ulei
  • o rosie
  • 3 linguri de pasta de tomate
Se taie ceapa julliene si se pune in uleiul incins pana devine sticloasa, se adauga carnea pana prinde o culoare alba. Am lasat tigaia cu capac cam 5-6 minute sa se faca cele doua. Apoi am adaugat legumele, rosiile taiate cubulete si pasta de tomate cu apa pana sa acopere toate cele si am lasat cu capac in jur de 20 de minute pana se mai scade din sos si se inmoaie legumele. Se mai verifica pentru a amesteca de a evita arderea mancarii. 

La final se adauga mararul tocat, se condimenteaza dupa gust cu sare si piper. 

Se poate servi cu smantana. 



Pofta Buna!

Comentarii