Ciorba de legume de post


A venit timpul rece, hop-top incep sa apara si ciorbele ... sunt favoritele mele.

Am folosit:

  • 3 cartofi potriviti
  • un morcov
  • o rosie
  • 3 ardei rosii
  • o ceapa medie
  • 1/2 dintr-o varza mai micuta
  • bors Magic
  • leustean uscat
  • patrunjel
  • fasole verde pastai
  • 3 linguri ulei
Am adaugat intr-o cratita 2 litrii de apa si am inceput sa adaug : varza si ceapa taiata julienne , morcovul, ardeiul, rosia, fasolea taiate cubulete si mai la final am adaugat cartofii si uleiul. Am lasat sa se fiarba la "foc" mic (aragazul fiind electric) in jur de o ora. Spre final am pus 2 linguri jumatate de bors Magic, leusteanul uscat si putin patrunjel tocat marunt. Se mai lasa sa fiarba cam 5-10 minute. 

Se poate servi alaturi de ardei iute , cu sau fara smantana ... 



Pofta Buna!

Comentarii