Ciorba de perisoare ardeleneasca



Am folosit:

  • 350 grame carne tocata mixta : carne de porc cu vita
  • mix de legume congelat care continea: rosii, morcovi, dovlecei, vinete, ceapa, telina, cartofi
  • sare, piper si boia dulce dupa gust
  • ulei 
  • bors cu legume de la Maggie
  • leustean uscat
  • 2 oua
  • 100 grame de smantana grasa
  • orez
  • 1 1/2 de faina
  • marar
Cantitatea este pentru 2 persoane, de aceea nu am folosit mai multa carne tocata! 
  1. Intr-o cratita am adaugat 2,200 litri de apa, legumele congelate si pusa la foc mic sa fiarba. 
  2. In acest timp m-am apucat de facut perisoarele: carnea tocata, sarea, piperul, un ou, faina (se leaga mai bine compozitia) si mararul tocat fin, un pumn de orez, le-am amestecat si am inceput sa fac mingiute de marimi diferite. Din aceasta cantitate de carne mi-au iesit 17 perisoare. 
  3. Le-am adaugat usor in oala impreuna cu legumele si am lasat la foc mic sa se fiarba, pana cand perisoarele ies la suprafata, atunci ciorba este gata! 
  4. Cand totul este facut, se adauga borsul cam 2 linguri la aceasta cantitate de apa, se poate si cu o lingura mai mult, depinde de gustul fiecaruia, cat de acra doriti sa fie.
  5. Dupa ce luam ciorba de pe foc, am amestecat intr-un bol un galbenus de ou cu smantana si 2 polonice fierbinti din ciorba. Se toarna compozitia in ciorba si amestecam usor pentru a nu strica perisoarele.


Dupa preferinte, ciorba se poate servi cu ciusca. 



Pofta Buna!

Comentarii