Briose Bolognese

Acum cateva luni vazusem o reteta de Bolognese preparate in tava pentru briose, am tot incercat zilele acestea sa dau de ea, desi fara nici un succes, asa ca am facut-o din aduceri aminte. Reteta se modeleaza celor care vin musafiri nepregatiti , ca si aperitive acestea mini bolognese sunt perfecte, cat si gustoase. Incercati-le! 

Pentru ca noi nu am avut musafiri :D , am folosit cantitatea pentru doua persoane: 

  • dintr-un pachet de lipii pentru Shaorma am folosit doar 3 lipii
  • 300 grame de carne tocata mixta : porc si vita 
  • 2 plicuri pentru paste Bolognese (1 plic era pentru 2-3 persoane si pentru a intarii gustul am folosit doua) + 400 ml (am folosit mai putin cat era normal)
  • 4 fire de ceapa verde
  • cascaval ras 
  • oregano     
  • ulei de masline
Se spala ceapa verde si se toaca marunt si se pune in tigaia cu ulei incins pana ce se va inmuia putin. Se adauga carnea tocata peste si se amesteca pentru a nu se prinde. Se adauga continutul din plicul de paste Bolognese cu 400 ml apa calduta, am mai adaugat oregano peste si am lasat pana se mai scade din sos. 

Am pregatit tava de briose cu lipiile. Am taiat fasii pentru a imbraca fiecare loc in parte (foto 1)

Se presara peste lipii cascavalul ras (foto 2).

Din compozitia de carne se adauga peste cascavalul ras. Aveti grija sa scurgeti de ulei si surplusul se sos cu ajutorul unei site. (foto3)

Repetati procedura, peste carne mai adaugati un rand de cascaval si ultimul il terminati cu carne ori cascaval depinde cum doriti sa il lasati. (foto 4) 
Am impartit tava, o parte din briose le-am lasat cu cascaval la suprafara, cealalta jumatate terminand-o cu carne. (foto 5)

Pofta Buna!








Comentarii